۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹

با حکم ثابت قدم وحید/

مشاور عالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی منصوب شد

مشاور عالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی طی حکمی حسن عابدی را به عنوان مشاور عالی خود در امور هنری منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ثابت قدم وحید در این حکم خطاب به عابدی آورده است: نظر به اهمیت و ضرورت مقوله هنر در رشد و توسعه فرهنگی جامعه و نیاز استان به تحولات جدید در حوزه هنر بدین وسیله با عنایت به تخصص، تجربه و تعهد جنابعالی در عرصه‌های مختلف هنری به موجب این ابلاغ به سمت مشاورعالی در امور هنری مدیرکل منصوب می‌شوید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این حکم اظهار امیدواری کرده است که با تحلیل کارشناسانه شرایط موجود و ارائه راهکارها، طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه، در سایه عنایات باری تعالی زمینه‌های رشد و بالندگی فرهنگ و هنر استان خراسان شمالی فراهم شود.

حسن عابدی از مدرسین هنر و از هنرمندان پیشکوست عرصه هنر و تئاتر خراسان شمالی است.

وی که هم اکنون مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی این استان را برعهده دارد تاکنون 6 عنوان کتاب در حوزه هنر و ادبیات نیز تالیف کرده است.

سومین مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، همچنین کارشناس ناظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره های هنری کشور است و حضور در نمایشگاه بین المللی هندوستان با حضور 35 کشور جهان را نیز در کارنامه فعالیت های هنری خود دارد.

حسن عابدی متولد 1351 و دارای مدرک کارشناسی هنرهای نمایشی است.

کد خبر 2313542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha